LA WEB DEL AYUNTAMIENTO DE ZARAGOZA ACOGE, POR PRIMERA VEZ, EL SALUDO EN ARAGONÉS

Chunta Aragonesista se congratula de que el equipo de gobierno municipal haya accedido a colocar el saludo de bienvenida en aragonés «biemplegaus«, en el banner de la web oficial del consistorio zaragozano.  Una petición de nuestro grupo político que esperamos sea sólo el comienzo de una política activa de defensa de nuestras lenguas, por lo menos mientras CHUNTA ARAGONESISTA continúe  en el consistorio, como oposición… o como gobierno.  Es una presencia testimonial después de que el PSOE-PAR decidiera eliminar toda la cartelería en aragonés que nuestro grupo  puso en marcha en el anterior mandato. Pero «Biemplegaus» es mucho más una palabra. Es el testimonio de que la lengua aragonesa vive. Un patrimonio único que tenemos el derecho y el deber de defender, por dignidad y por compromiso.

A WEB D’O CONZELLO DE ZARAGOZA RECULLE, POR PRIMERA BEGADA, O ESPRISIÓNS EN ARAGONÉS

Dende güé, o banner de dentrada d’a web ofizial d’o Conzello de Zaragoza reculle esprisións de biemplegata en aragonés. A Chunta Aragonesista li fa goyo que l’equipe de gubierno monezipal aiga meso as esprisións de biemplegata en aragonés en o banner d’a web ofizial d’o Conzello de Zaragoza. Una petizión d’o nuestro grupo politico que asperamos siga solo o empezipie d’una pulitica autiba d’esfensa d’as nuestras luengas, á lo menos mientres CHUNTA ARAGONESISTA contine en o Conzello como oposizión u…. como gubierno. Ye una presenzia testimonial dimpués de qu’o PSOE-PAR dezidiesen eliminar tota a carteleria en aragonés qu’o nuestro grupo politico fazió en o anterior mandato.  Pero “Biemplegaus” ye muito más que una parola. Ye o testimonio de qu’a luenga aragonesa ye biba. Un patrimonio unico qu’emos o dreito e o deber de esfender por dinnidat e por compromis.

CHA ZGZ

La unica alternativa de izquierda aragonesista. Con independencia, coherencia y defendiendo los intereses de la ciudadanía

0 comentarios en «LA WEB DEL AYUNTAMIENTO DE ZARAGOZA ACOGE, POR PRIMERA VEZ, EL SALUDO EN ARAGONÉS»

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.